O komiksie...



Pierwotnie tworzyłam Witchpub jako komiks online na moim starym devianarcie. (Jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądała pierwsza wersja to zapraszam TU ). Postanowiłam przerwać projekt na rzecz nowego - "Pobite Gary", które są wydawane przez Dolną Półkę. Lecz mój mózg jakoś bardzo pragnął powrócić do Witchpub'u. Co jakiś czas szkicowałam coś ze starymi postaciami i kminiłam nad ich losem. Nawet były jakieś nieudane próby powrotu! Z czasem stwierdziłam, że w sumie jest już ok, można bazgrać. Przyznaje, że tworzenie Witchpub jest przyjemną przerwą od moich pozostałych projektów, które są krótką historią (jak film fabularny). Od samego początku chciałam by Witchpub przypominał strukturą serial. 



Jak więc widzicie, komiks nie ukazuje się zbyt regularnie, czasem mam większe przerwy - czasem mniejsze. Staram się raz na tydzień dać nową stronę. Lecz czasem, przy pracy, wychodzi nawet jedna strona na miesiąc. Jak na razie (niestety) jest to mój dodatkowy projekt, który chciałabym rozwinąć w coś większego. Nie mniej jednak, staram się aktualizować go jak najczęściej! Mam nadzieję, że będziecie śledzić dalsze poczynania dziwadeł z Witchpub'u! :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz