O komiksie...



Jest to historia w stylu urban-fantasy z elementami groteski i gore. Opowiada o czarownicy, która prowadzi własny pub, w świecie,w którym panuje reguła coś za coś. Spodziewajcie się barwnych postaci, troszkę abstrakcji i miłości, pokonującej wszystkie przeciwności! Opowieść nie tylko dla młodych, lecz też tych starych młodym duchem ;)

Pierwotnie tworzyłam Witchpub jako komiks online na moim starym devianarcie. (Jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądała pierwsza wersja to zapraszam TU ). Później nastąpiła przerwa, lecz mój mózg bardzo pragnął powrotu do Witchpub'u. Co jakiś czas szkicowałam postaci z komiksu i kminiłam nad ich losem(Nawet były jakieś nieudane próby powrotu!). Z czasem stwierdziłam, że w końcu to ten czas, rysuję!I tak oto powstał komiks który obecnie możecie czytać :)



Jak więc widzicie, komiks nie ukazuje się zbyt regularnie. Staram się raz na tydzień dodać nową stronę, czasem z opóźnieniem. Jak na razie (niestety) jest to mój dodatkowy projekt, który chciałabym przerodzić w coś większego. Nie mniej jednak, staram się aktualizować go jak najczęściej! Mam nadzieję, że będziecie śledzić dalsze poczynania dziwadeł z Witchpub'u! :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz