Dłuższa przerwa niż zazwyczaj!
































Ahoj!

Przepraszam Was, że przerwa trwa dłużej niż zazwyczaj. Miałam/mam masę rzeczy do roboty, a niestety Witchpub rysuję w wolnych chwilach. Ale, ale! Nie martwcie się, bo wkrótce będziecie mogli przeczytać mój inny komiks! Czyli Pobite Gary! :D Jeśli ktoś z was nie zdążył zapoznać się z pierwszą częścią to się nie martwcie, będzie dodruk wraz z premierą drugiej części! ;) Konkretnie premiera obu albumów (ponad 70 stron, szaleństwo!) odbędzie się na krakowskich targach książki, czyli już 22 października! A jeśli totalnie nie znacie tego komiksu, to śledźcie mojego FB, tam postaram się przybliżyć projekt nowym czytelnikom, np że pierwsze wydanie było w 2012. Matko, ależ miałam przerwę w rysowaniu. No nic, czas na reaktywację! ;)
A jeśli chcesz przeczytać to co dotychczas ukazało się w Witchpubie to klijak se TU

SLO

6 komentarzy:

  1. Jeeej nie mogę się doczekać zarówno premiery PG 2,jak i kolejnej strony Witchpubu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Starsznie się cieszę, bo nie było mi dane zdobyć pierwszej częśći :D
    A tak z innej beczki, to bardzo prosiłabym o jakieś archiwum do komiksu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleeeee.... wróci kiedyś Witchpub ? Wróci? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych Garów, ale kurcze, zakupię jak nic.

    OdpowiedzUsuń